vineri, 17 iunie 2011

În pula mea nu mai fiţi ipocriţi! Duceţi-vă dracu şi împuşcaţi-vă dacă nu sunteţi în stare să vă asumaţi faptele şi cuvintele! Exilaţivă pe o planetă diferită sau dispăreţi dracului din preajma mea!! Ştiţi că nu suport ipocrizia minciuna şi alte căcaturi d-astea, nu suport bîrfa şi zvonurile pulii, neverificate nici de Lucifer în persoană, nu-mi plac aerele de intelectual dobitoc aşa că MARŞ DRACU DIN VIAŢA MEA!
Uneori e aproape de domeniul imposibilului să fii tot timpul sincer, ok, înţeleg, da în pizda mă-sii încercaţi în pula lui Satan să fiţi sinceri şi drepţi faţă de ceilalţi şi mai ales faţă de voi.
Nu încercaţi să mai îndulciţi adevărul, să ''proteajaţi'' pentru că muia asta n-are efect, e fucking iluzie care se întoarce împotriva ta idiotule!!
Deschide-ţi mintea şi ochii fir'ar să fie!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.