joi, 6 octombrie 2011

Mi-ar plăcea să scriu despre trandafiri, sînge, tristeţe universală, întuneric, linişte, singurătate sau moarte.
Dar n-o voi face. Sunt prea leneşă, chiar şi deprimată, şi arăt şi cam bolnavă azi, aşa că n-are sens să-mi pierd răbdarea aiurea.

Tarot - Messenger Of Gods

Hai s-o lăsam baltă o vreme, ce crezi? E inutil să mă mai autoflagelez în clipa asta. Sunt o creatură stranie, fericită şi mizeră în acelaşi timp, am 17 ani şi asta mă sperie oarecum, sunt puţin foarte decepţionată de viaţă, dar n-are sens să îmi bat capul, sunt falită dar nu-i bai.
Cred că zilnic mulţunesc providenţei că m-am născut în Ardeal. Altminderi n-aş fi avut ''no''-ul şi ''ioi''-ul nelipsite dintr-o conversaţie.
Mă bucur că fac franceză, mă bucur că am degetele verzui, mă bucur că ochii mei sunt de culoarea castanelor coapte, mă bucur că singura sintagmă care-mi place la nebunie în latină e carpe diem, mă bucur că-l văd diseară pe Nicu Mihoc, mă bucur că am hîrtie şi foi şi că-s în viaţă.

Încă.

Tarot - Satan Is Dead [Gravity of Light]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.