vineri, 6 ianuarie 2012

Bună

A.. A mai trecut un an.
Uuu. Anul.. ştiu că vreţi să o zic. Defapt cred că poate vă/te frustrează dacă mai auzi a suta mia oară de el.
Portocala mecanică şi În supa miso şi curînd întregesc colecţia gîndirii cu Suflete moarte. uh.
This years resolution: Geting a girlfriend.
Sunt prea dubioasă ca să nu mă încînte ideea.
Nu,n-am pe cineva anume în minte şi partea cea mai faină e că mă susţin prietenii. E adevărat că nu ştiu dacă pentru că e sexy sau pur şi simplu mă iubesc dar îmi place să cred că e a doua variantă.
Santa hates poor kids - Your Favorite Martian
HA! Am terminat toate 172 de episoade din Family Guy, pierzîndu-mi astfel 2,33 zile din existenţă.
Mădă&Vlad mi-au futut creierii de toţi pereţii ultimele zile. Numai de rev am fost atît de spartă că nu-mi amintesc să mă fi enervat cineva. Bineînţeles tot eu sunt cea care a suferit de amnezie la o fază chiar ciudată.
Verdeee. Verde. Verde din februarie încolo şi atît. New year's resolution.
Şi dreaduri după ziua mea. Da sunt perfect normală, ştiu.
Screw it. I'm young, not depressed, after a day with mouvies.
Cry of Love - Peace pipe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.