luni, 2 aprilie 2012

Joc de circumstanţe

Gorillaz - Clint Eastwood.

Întreaga mea existenţă e un nenorocit de joc de circumstanţe.
Şi nu mă refer la un joc vesel.
Istoria clădirii fiinţei mele e o dramă. O blestemată de dramă.
There is no happy end.

Şi da, mizerabila mea dramă de familie nu e cu nimic mai deosebită decît a tuturor acelora cărora zeii le-au interzis să-şi găsească perechea.
Uite un indiciu clarificator: Link

Şi nu, nu e vorba de mine, ci de o ramură mai sus în arborele genealogic. Sau poate doar mie îmi place să sper că e doar o ramură.

Probabil e tot nenorocitul de copac.

Să mai zic cît de proşti sunt toţi cînd sunt o idee băuţi?
Foarte.

E.M.I.L. - Supradoză de vise

mda, ironic, ştiu.
la fel ca toată viaţa asta nevrotică, frustrată şi psihopată.
Probabil şi eu aş fi dacă n-aş fi lesbiană iar completarea mea, Moartea ar fi singura opţiune de partener.

Oare ce s-ar întîmpla dacă s-ar sinucide viaţa?

Sau poate Viaţa şi Moartea sunt doar două pagini ale aceleiaşi coli.
Şi probabil Vioartea e virgină.

Trist.

Deşi mi se pare dubios cum am ajuns din subiect în subiect ca din floare-n floare pînă aici.

Nu contează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.