marți, 24 iulie 2012

.

unele postări n-au nevoie de titlu, diacritice sau majuscule.

nu-i interesant că ''diacritice'' n-are diacritice?

l-am revăzit pe gabriel u. duminică, şi mi-a părut bine. sper că şi lui i-a părut. dezbaterea avantajelor unui pussypocket pare că e interminabilă, cu atît de multe pro's că n-ai ce să dezbaţi.
am mîncat pizza cu găşkarii sîmbătă, după lupte seculare ce-au durat vreo oră jumate în total. cu tot cu livrarea.
iar acum aleg fasole. pac-pac.

cred că iar am ajuns în situaţia în care să nu fiu în stare să citesc ce-am scris acum 2-3 ani pe blog pentru că mă simt prost eu faţă de mine.

alea-s întradevăr crizele de adolescent idiot.
dar cred că epitetul e subînţeles.

grav e că, mîndria caracteristică perioadei se manifestă acum la mine, şi mă simt retardă din pricina asta.
dacă folosesc cuvinte rar folosite, e din cauza literaturii ce-o vîr cu forţa-ntre urechi.

trist, trist, deznădăjduit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.