sâmbătă, 21 noiembrie 2009

FOG

Un idiot tot toarna apa pe pictura mea in acuarele si aceasta se sterge si se intinde si isi pierde profunzimea si conturul.
Binee, defapt vreau sa zic ca e ceata.
Adevarul e ca ador ceata.
Aor sa ma pierd prein ea, pana la punctul cand ma enervez si sptesc, desi vreau sa fiu auzita: m-am pierdut, unde sunt?
Apoi imi trece faza, si atunci razand o dau in anumita parti intime ale mamei sale si ma bucur in continuare de umezeala care imi racoreste corpul.
Vreau sa nu ma opresc, niciodata. Ma musc de buze. Sunt uscate si le ingras cu o portie sanatoasa de ir. (Sau strugurel, si o zic cu lehamite pentru ca mi se pare o denumire cretina).
Cat de gay suna un baiat care spune cu buzele tuguiate: trebuie neaparat sa ma dau cu strugurel.
Bine. Poate nu e gay. Dar mi se pare idiot. Daca poarta si o camasa pinky din punctul meu de vedere e un om distrus. Cat de deprimat trebuie sa fii ca sa porti roz strideeeent?
maicaaaaaaaaaaaaaa. Do not answer please. Priti pliz?
Injur mai mult decat inainte. O fi vreo forma de protest. Normal, ca daca Dragos zice ceva foarte ciudat eum ar fi : Mona, te iubesc." normal ca-i raspund cu un zambet sadic : Coaeeee esti dement? vrei sa mori?. Normal ca nu vrea si incepe sa rada, si si eu.
La Dragos am doar 2 optiuni pentru dorinte: sa rad pana ma imprastii(ceea ce de obicei fac) sau sa-l bat pana se caca pe el. La ultima a fugit prea mult ca sa reusesc. oh well, maybe next time...
Asta nu m-a impiedicat sa il sugrum putin pe unu mic si cretin din a 8-a. Recunosc ca a fost mai degraba pentru distractie decat pentru nervi.
uhhhh, poate mai incerc odata.
Da-o dracu ca-i amuzant. Mai ales sand vreun destept se ia de mine am grija sa-i inchid pliscul suficient de erans cat singurele optiuni pe care le mai are sunt niste icnete de injuraturi.
Le arat fuck you, le scot limba si rad. Si atata.
uite ce draga am fost unui fost coleg, ma simt aproape mandra.
-=Up mp;Down=- Moldovani: ce tare esti sa mor eu
-=Up mp;Down=- Moldovani: chiar mie dor de tn \D/
Prodigy MoniX: :))
Prodigy MoniX: beat te stiu, da nu in halu asta
-=Up mp;Down=- Moldovani:
-=Up mp;Down=- Moldovani: a seruios ce bn era cu tn in clasa
-=Up mp;Down=- Moldovani: tot timpu radeam
-=Up mp;Down=- Moldovani: o incasam
Prodigy MoniX: :))
-=Up mp;Down=- Moldovani: inca mai am o vanataie de la tn
-=Up mp;Down=- Moldovani: da cred ca o s dispara in curand
-=Up mp;Down=- Moldovani: aia e amintirea mea de la tn
Prodigy MoniX: of, sa vii in vizita sa ti-o reglez la loc
-=Up mp;Down=- Moldovani: =))=))=))
-=Up mp;Down=- Moldovani: cemi place omoru tau si mai ales umorul
El e Oachesu. E incantat si beat de cunostinta.
Nu glumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.