duminică, 18 octombrie 2009

deci azi nu scriu cu majuscule sau diacritice. regret profund dar mi-e lene. acum vreau sa scriu despre o gramada de lucruri.
despre scoala
despre mine
despre cat de cretina ma simt.
nu stiu.
nu inteleg.
imi e simpatica moaca unui baiat. are ochii albastrii si e brunet.
nu simt nimic.
nici nu trebuie.
am niste colege de clasa deosebite.
diferite.
speciale.
inteligente.
amuzante.
o sefa simpatica.
o fata sfioasa si imbujorata.
o zana emo. zana ii zic eu, emo e ea.
o stangace geniala.
un stangaci magar.
un amuzant.
o amuzanta.
o zemflemitoare.
o chitarista.
o sensiblila.
o originala.
doua prietene.
nu, mult mai multe. persoane ce se cunosc intre ele.
doua ce se rad de mine, cu gand bun insa, nu batjocoritor ci cu complezenta.
o fata romantica.
o nepota de poet.
fel de fel de personaje ce joaca pe scena mintii mele, intr-o piesa nesfarsita si continua.
un manelist.
uf. prea multi.
prea multi decat stiu eu.
a da, am uitat.
mai este si o zvapaiata.
eu.
sunt magarita.
sunt teribilista.
sunt ciudata.
sunt propria-mi persoana.
nu ma suport.
ba da o fac.
sunt bizara.
ascult blazzaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.