marți, 24 mai 2011

Şi acasta a fost ultima noastră reprezentaţie a lui Jacques.
Les paroles sont inutile.
Recunosc că m-a apucat frustrarea. După ce înveţi mot-a-mot o piesă în care joci dar în care nu ai nicio replică te fute puţin asta. Şi după ce-ai schimbat 3 roluri. Dar nu-mi pare rău. Am o personalitate multiplă.

Am terminat Decalogul, şi mă simt vlăguită de orice tentă artistică. Nici bani nu mai am, nici nimic.
Am cîştigat la fotbal ieri, cu Cantemirul, şi-am primit un tricou albastru.
Am visat dunhilluri slim.
Vreau să se termine ok toată măgăria.
Vreau să se relaxeze şi să fie fericit.
Vreau să dorm. Vreau să citesc în timp ce ascult Mussorgsky, Berlioz, Debussy şi alţi din speţa lor.
Atît.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.