marți, 4 decembrie 2012

We are golden!

Buuuun!
Nu, nu sunt sarcastică. Doar sunt.
Mi-am luat carnetu' de conducere după lupte seculare ce-au durat 5 luni.
Ha! Touche scepticilor! (trebuia să fie un accent ascuţit pe ultimul e, ştiu.)
Înainte să ies ieri din casă am ascultat God save the queen - sex pistols şi m-am simţit mai liniştită. Nu ştiu de ce.
Satisfacţia pe care o ai cînd îţi iese ceva e echivalentă cu cea a unei bancnote de 50 de lei ce-ai găsit-o pe jos.
Pe această cale îl înjur pe cel care mi-a furat cei 6 lei din haină azi în bus. Pe tine, mă-ta şi mama mă-tii.
Şi tac-tu. Nu-l uita pe tac-tu boule.
Mă gîndesc că   n-are rost să te stresezi. Orice ar fi.
Take a deep breath, relax and carry on.
Moartea nu e cel mai grav lucru ce se poate întîmpla.
Aşa că poţi să sari liniştit de pe pod.

Zîmbesc.

Cu siguranţă vor sări şi alţii după tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.