vineri, 25 decembrie 2009

Another piece from the huge camp-puzzle

Frateee, da ma simt melancolica rau de tot. Unde naiba sunteti cu totii? De ce nu va mai pot vedea? sau imbratisa? Fir'ar, cunoscatorii stiu: e greu sa te desparti de oamenii de care te-ai atasat. Eu m-am atasat de ei in 5 sau 4 zile si jumatate. Lee dor si lor de mine? Poate doar unora, dar nu ma supar. In fond eram cea mai excentrica de acolo, se poate sa nu ma fi placut chiar pana la grecu'(nebunie). Dar mie mi-a placut de voi..de fiecare. Revad forografiile, va revad pe voi. Totusi, nici macar 500 de poze nu va pot inlocui. Pe bune (cum ar spune Mama Lumi). Cate zile au trecut? 3? 2? parca totusi s-a intamplat atat de demult... Scriu sentimental dar n-are a face, asa ma simt. Macar acum nu mai plang ca o proasta dupa si in tren. Acum imi musc buzele cand recitesc mesajele voastre. Ma trece un val de sentimentalism cand imi scrieti pe mess.
Locul unde ne-am cunoscut cu totii. Moeciu. Cu cateva exceptii. Scriu de disperata acum, cand apuc si cum apuc..cred ca ati remarcat greselile de scriere nu? Probabil e una din cauze.
Ma surprind visand la voi.Vreau sa va revad. Imi propun asta. Mi-am propus. Pe Ana cred ca o voi prinde de la anu' la Cluj, la facultate. Pe Iulia prin Iasi. Pe Dragos in Piatra, daca nu s-o fi ascunzand de mine. Pe Alexandra si Laura prin Oradea, sau in orice caz cel putin prin Bihor. Pe Loredana, Alina si Brandusa la o zvarlitura de bat acili'sha in Sighisoara. Pe Andrei si Sabina fara r, pe Luminita si pe Daniel in Brasov. Musai in Brasov.
Pe Andreea in Vaslui (i-am recomandat o carte cu jjudetul ei, se stie). Pe Oana cine stie? poate la Bucuresti...
Inca am ramas cu gandul la Dragos..obsesia mea de-o noapte. Stie si el. Stiu si eu.
Imi revin in cap imaginile din ultima seara petrecuta cu ei. Eu am spart gheata. Urlam din toti bojocii odata cu ei. Saream pe Tarantula in proaspatul dans dnb ce l-am fost prins din zbor. Dadeam din cap chiar si "cheala" fiind (tnsa ferecunsa cainii dupa dansa). Ii aruncam priviri lui Dani, tanarul atragator din trupa de teatru, cu care fredonam melodii de la Parazitii si Mafia. Cum o mai trageam pe Andreea la cate o topaiala cand eram numai noi doua. Cum dansam cu Andrei, cand (mi se pare) era cam baut, pe Oszo Sept, melodie ce i-am dedicat-o/inchinat-o...Cum saream ca disperata cu Septi, rockerul travestitdin piesa.. Stiti sigur mirosul iritant de fum de tigara si de spectacol, luminile care lasau impresia ca imaginea era sacadata. O vad pe Ana lipita de Andrei, epuizata fara sa se fi miscat. Ce frumos le statea!
Si cum ma fascina Dragos...of! pacoste pe capul meu! dansa ca un zeu, sarind si eliberandu-se! fericit si beat(la propriu) se dezlantuia chiar daca negase la inceput ca ar stii dansa.
Pe intuneric ii zaream privirea aruncata-n toate directiile, simteam prin zgomot respiratia lui si ma simteam fericita. Stiam ca e doar o iluzie, ca totul se va sfarsi... Il vedeam extaziat.
Il priveam insistent. Poate nu a inteles, ma indoiesc ca l-ar fi interesat. Pe drum in timp ce tremura de frig si de alcool, soptea cate un fragment de cantec. L-am rugat sa-mi mai cante. Imi placea vocea lui, semana cu un suspin, cu o soapta, o dorinta. Asa mi se parea mie. Daca ma apucase ce era sa fac? Nu neg. Voiam sa-l sarut, apoi totul se putea duce dracului pomana.
Dar n-am facut-o. Stiam ca e topit dupa Cookie. Am respectat, imi place sa cred, sentimentul celor doi.Pe langa asta probabil mi-era si frica sa-mi fut primul sarut cu cineva semi-beat. Nu ca n-ar fi fost tentant dar orice asi spune mi-era teama sa nu cumva sa nu mai ramanem prieteni. Asa credeam si simteam eu. Tot la Cookie mi-e gandul. Sunt fericita acum ca n-am facut nicio prostie. Sunt fericita ca ei sunt unul pentru altul.
Daca asi fi rautacioasa asi spune ca doar momentan. Dar nu sunt si-mi place sa cred ca va fi etern. Nu, nu sunt ironica(oricat m-ar tenta). Eu am avut doar un capriciu. Probabil nu mi se va satisface pofta niciodata, in niciun context. Cine stie? Cui naiba sa-i pese?
Pe de alta parte sunt enervata: de ce pizda-masii trebuie sa ste asa departe unul de altul? Bagami-asi...o floare-n par :D
Dar...never say never! who knows what life can bring?
Daca suferiti de melancolie, nu cititi asta! ce dracu, vreti sa plangeti?
Eu ma descarc scriind despre voi. Voi o faceti scriind poezii triste si piese de teatru.
Si daca voi credeti ca eu! EU!! voi renunta la ideea mea de a va vizita, veti fii al naibii de surprinsi sa vedeti ce vointa de capra am. De taur mai degrab'.
Love me the way I am or fuck off.
Si ce daca n-are legatura?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.