sâmbătă, 23 aprilie 2011

Să-mi paşteţi fericiţi fraţi, surori şi altee specii.

Hm. Hm. Hm.

Ce mod mai bun de-a sărbători chestia asta decît cu cîntecele lui Daniel Iancu. Pac-pac!

Am prăjituri B-). Sunt bună. Bună rău.

Am terminat desenul care l-am botezat Zeul Războiului. Care e imens de altfel [A2].

Am făcut de una singură curăţenia de primăvară.

Ce pula mea de sinopsis fac aici? Nu ştiu da e ok. Vreau să beau un pahar mare de vin. A, şi în legătură cu pula mea, băi, nu mă mai futeţi aiurea că înjur că nu are nicio relevaţă, pentru că în fond sunt cuvinte, şi sunt vax albina crema pucca* [n.b.*nimic ]. Şi referitor strict la pula mea, bă, o femeia are cîte vrea, deci hasta la vista! a picat ideea.

P.S. Mă fut în ele de vopsele de ouă că mi-au făcut degetele ca şi morcovii da nu s-au prins de coajă. Pana mea.


eeeh. Fuck it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.