sâmbătă, 24 septembrie 2011

Well, there ain't no rest for the wicked...



Cage the elephant - no rest for the wicked.

hmmmmmmmmmmmmm. punct.
paginile cărţii stau lipite de mine. caragiale. azi n-am chef de diacritice. sau de didascalii.
azi am chef să-mi dau refresh în cap.
încep cu aseară cînd am hang-out cu bianca şi dragoş, care au fost drăguţi, şi dragoş a fost aşa amabil sa plătească tot. (eu - falită. am mîncat primul mcnugget din viaţa mea, şi-am tras din cea mai patetica aromă de narghilea ever- banane şi piersică. do not try that at home.
chill chill.

The MOOoD - Two Times

azi. hm. azi. let's do it romania (faci pi dracu băi, pi dracu), unde am colecţionat o sticlă de wisky şi 4 de bere, pet-uri, şi spre dezamăgirea mea, numai un ambalaj de prezervativ (dudes, rock hard, f**k safe!). mda. apoi am fost la bitezul N. ei, care a fost extrem de simplist, şi unde am ajuns să mă simt şi mai out-sider şi să mă simt mai atee decît obişnuiesc. en fin, o baie în mureş, complet îmbărăcat, tot e ceva. clemi are tendinţa să mă facă să mă simt abolut şi iremediabil dubios atunci cînd îmi povesteşte că avusese o păpuşă pe care o tunsese la 0 şi care avusese un păr identic cu al meu...

The Ansterdams - Laika.

a, eram îmbrăcată complet în negru, şi n. în alb. fain contrast.
nice ppl there too.
but still, let me the way i am and to not, i say, do not fucking try to make me religious.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.