duminică, 10 februarie 2013

R.I.P. Sorina Bota

Ştiu, probabil n-ai nici cea mai vagă idee cine a fost.
Eu am întîlnit-o doar odată, cînd am fost la evenimentul din toamnă cu Storytelling-ul.
Cînd am citit, în stilul jurnalistic, scurt că a murit m-a cuprins o senzaţie bruscă de rău.
Sorina Bota a fost iniţiatoarea proiectului Poveştile Oraşului, laureată a premiului pentru jurnalism Dumitru Tinu, jurnalistă la diferite publicaţii locale şi la radio.
Şi s-a dus.
A murit din cauza unui accident de maşină. Lîngă Selgros.
Ptiu.
Îmi pare rău, îmi pare rău pentru că, în felul ei, era o deschizătoare de drumuri cu proiectele sale. Începuse să lucreze şi la Poveştile Oraşului Braşov nu de mult timp, după ce finalizase Poveştile Oraşului Tîrgu Mureş şi Poveştile Oraşului Sibiu.
A produs şi două docu-fiction-uri, ''Poveşti din Transilvania'', foarte faine.
E ciudat (sau nu) dar mă bucur că, acum 5 luni, exact, am felicitat-o şi i-am zis cît o admir pentru proiectele sale.
Probabil nu prea mai contează pentru un om mort admiraţia unei pubere, dar nu se ştie niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.