duminică, 14 aprilie 2013

cred că iar visez

Noaptea, aşadar nu vă faceţi speranţe.
Am început să am vise cu oameni de care fie îmi e dor sau fie habar n-am de ce-i visez.
Şi preponderent de sex opus. Ceea ce mă cam sperie.
L-am visat pe profu' de filo, pe Gabriel U. pe Andrei V. pe Vali C.
Sunt vise în care pur şi simplu percep situaţii obişnuite în care aş vorbi sau m-aş întîlni cu ei.
Ciudat mi se pare că în vise ei sunt bucuroşi să mă vadă, cam cum aş fi eu live, dar eul meu nocturn e reticent, cum sunt de obicei cînd mă complimentează vreo gagică cu gusturi dubioase.
Nu am idee ce povestesc cu fiecare din ei deşi sunt destul de sigură că cu profu de filo vorbim de logică şi pe Gabi îl întreb de facultă. Pe Andrei nu ştiu ce să-l întreb sau ce-l întreb. Poate de noua lui piesă, dacă există, dacă e-n formare. Pe Vali îl întreb de revistă sau de Maria sau habar n-am.
Îmi doresc să se transpună o parte din visele astea şi în realitatate numai că îmi închipui că toţi sunt prinşi în existenţele lor îndepărtate fizic şi spiritual de mine.

p.S. mă arde-n pălmi să sciu ceva foarte macabru legat de solitudine şi moarte dar pare prea previzibil, aşa că sciu doar p.s.-ul ăsta care se termină exact...

acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.