luni, 15 aprilie 2013

plasare deproduse + alte observa'ii pertinente



Eu nu exist decît prin tine. Tu eşti cel ce-mi permite să exist. Prin ochii tăi eu respir, gîndesc, zbor şi mă prăbuşesc.
Dar nu mă lovesc prea tare pentru că sunt exact ca şi Cocolino : moale şi pufoasă…
Eu nu cred decît în puţine lucruri comparativ cu alţii, dar prefer să le păstrez intacte o viaţă decît să le pierd pe drum pentru că mă împiedic de raţiune şi bun-simţ.
Detest frumosul uman perceput prin exterior, pentru că-l conştientizez ca fiind perisabil: sînii se vor lăsa, piela va începe să atîrne, pleoapele să devină moi, vocea guturala, picioarele varicoase, organele genitale fleşcăite şi ofilite şi ideile învechite şi uzate.
Ne petrecem toată viaţa vorbind despre vreme şi despre fiecare anotimp pe care-l care-l aşteptăm nefiresc de nerăbdători, ca apoi să regretăm că nu-I altul. Ne petrecem ore în şir, în fiecare an, sezom, lună, săptămînă, dezbătînd ghicelile în cafea ale meteorologilor mai mult sau mai puţin competenţi.
Ai văzut cum vorbeşti despre vreme cînd n-ai despre ce vorbi cu cineva?
Şi dacă da, atunci de ce nu-ţi cauţi altă companie?
Ţi-e lene ? De ce ?
Cu ce argument pertinent poţi să vii să-ţi argumentezi existenţa ta mizerabilă, de un gri-albăstrui opac, care-ţi ronţăie urechile ca pe pufuleţii Gusto ?
Hai să facem stopu’ pînă-n Braşov. Sau Vamă. Sau pînă-n Sofia.
Dar ne e prea lene, şi vremea asta e aşa urîtă… cînd mai vine vara aia ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.