vineri, 10 septembrie 2010

Cum a fost la Braşov [poze]

Asta e strict şi pur sentimental. Sunt pentru plăcerile mele perverse şi la anu' o să îmi fac laba văzîndu-le. Not. Dar au o semnificaţie aparte. Sunt fotografiile de pe aparatul Luminiţei, prietena mea. Enjoy.




eu cu sabina nu furişam. Cică. [la pietrele lui Solomon]



And yes, I was the smartass.

Nu vă lăsaţi păcăliţi de pai şi pahar.. aia era Silva brună.








La 10 lei coşuleţul, să şi le mînce ei cu neamu lor![Rîşnov]







Noi urcam Tîmpa cătinel cătinel în pas vioi.









la Bellevedere.










ori de cîte ori ziceam: uite ce fructe roşii! mereu trebuia să mi se zică: Vezi să nu le mănînci!
Mie nu-mi era dragă sănătatea stomacului meu, neee!









Te întrebi ce-i rîpa aia? aia era scurtătura noastră către Rîşnov. O binemeritată baie cu nămol am ratat, recunosc.





Elise probînd [evident] o mască.





Strada sforii.






Eu cu Romi, unul din cei mai bestiali prieteni ai mei.






Eu cu Lumi. :)





Felinarul de pe Casa memorială a Mureşenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.