marți, 6 aprilie 2010

rock it out!

N-a fost o pierdere de timp să ies afară, pe bune. Dacă n-aşi fi făcuto n-ajungeam să merg la Alex acasă.
Sa fiu unica fata printre 5 baieti dusi cu capu a fost bestial. Nu credeam că vreodată cineva o să-mi întindă părul, cu atît mai puţin faptul că va fi băiat, dar Alex a făcut-o. Like wow! Se pricepe, da-l dracu. Si am băut vişinată, direct din sticlă şi mă distram cînd ăştia o băiut ţuică de pruna şi se dădeau de ceasu morţii acolo. LOL!
Şi ne-am uitat la tîmpenii pe net. Nasty shit. Really nasty. M-am uitat la Bogdi cum juca conter strike, şi era obsedat de el.
Apoi am sărin în paşi de drum and base, practic a fost nebunie! Foarte tare, pentru că Andruş nu ştia să danseze sărea ca un nebun şi Alin alias mircea îi ţinea isonul, deci foarte tare cum ne distram. Apoi am mai făcut şi cîteva pogo-uri care basicly sunt ceva de genu. Prea tru frate:)) alt model , care iti arată chiar cum se face, chiar dacă nu înţelegii nimic din ce zice, vezi imaginile.
Apoi am ieşit afară în ploaie, unde ni s-au stricat frezele şi băieţii făceau poante în timp ce fumau.
Foarte tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.