miercuri, 14 aprilie 2010

şi stop.


aprinde flacara din ochi şi păşeşte mai departe. cine sunt eu? dar tu cine eşti? ce ne leagă?
nimic.
şi totuşi?
îţi calci pe suflet şe el devine cioburi şi-ţi intră în carne. adînc. atît de adînc.
cauţi în dex zeci de cuvinte: iubire, prieteni, sensul vieţii. nimic nu te ajută, nimic nu te lămureşte şi ai impresia pe nedrept că.
eşti privat de drepturi. eşti prea inconţtiet ca să le poiţi avea.
încordarea din stomac pulsează dureros. ca în fiecare an cînd ştii că eşti mai aproape cu un pas de madam moartea.
nu mai vreau să mă întrebe nimeni cînd e ziua mea.
de ziua mea toţi sunt mahmuri.
nu conteză nici cîţi ani am, nici cîţi voi avea.
nu conteză mai nimic.
sau poate contează.
sunt inconţtientă în timp ce literele le scuip în faţa ta. te ajută?
ce se va alege de mine? aceasta e întrebarea ce mă frămîntă.
îmi iubesc colegii. sunt deosebiţi şi ne înţelegem bine.
pentru mine e surprinzător. nu sunt cea mai potrivită persoană pentru relaţii.
nu. nu sunt tristă. nu am timp. sau chef. sau vlagă pentru aşa ceva.
într-o zi voi deveni celebră.
las' că o să vedeţi voi.

alina, bianca, laura, ioana, anda, nath, carla, julia, lola, andrada, ana, ionuţ, bogdan, dragoş, horaţiu, andrei, raluca, melania, bianca, roxana, roxana, xenia, maria.
ordinea e aleatorie.
am uitat pe cineva?
a, da.
eu.
dar eu nu contez. niciodată.
aparenţele înşeală.
să scriu fiecăruia cîte un atribut? fie. vocişoarele piticilor de pe creierii mei sunt insistente. foarte. foarte. insistente.
nath. e o sensibilă şi frumoasă. nu-mi pasă dacă recunoaşte sau nu. sunt lucruri bune. uneori
alina. inteligentă şi amuzantă. foarte dezgheţată.
carla. mignonă. drăguţă. excentrică uneori.
bianca. generoasă. independentă. plină de viaţă.
anda. ironică. cititoare pasionată. de treabă. cînd nu mă face vacă.
julia. veselă. cînd nu-i vorba de şcoală. huggable. bateristă.
laura. foarte.foarte. inteligentă. simpatică. drăguţă.
ioana. conducătoare înnăscută. hotărîtă. plină de umor.
andrada. dezgheţată. dă ajutor dacă o rogi. multitalentată.
ana. stîngace genială. talentată la chimie. şi orice defapt.
lola. plină de viaţă. inteligentă.
ionuţ. veşnic. adormit. bine informat. colegial.
maria. vivace. haioasă.
raluca. frumoasă şi deşteaptă.
melania. amuzantă. inteligentă.
horaţiu. satiric. plin de vitalitate. bun basketbalist.
andrei. bun handbalist. liniştit.
bogdan. amuzant. muncitor. cînd vrea.
dragoş. hilar. energic.
roxana.g. smart. blondă. simpatică.
roxana. muncitoare. multipasionată.
xenia. plină de dragoste. nu întrebaţi pentru cine. inteligentă.
bianca. iubitoare de modă. frumoasă.
nu cred că am uitat pe nimeni.
sper.
dar..
eu.
cum sunt?
...

Un comentariu:

  1. tu? hmm. let`s see .. tu esti cute, funny, addicted to hugs, cititoare inraita, pasionata decultura, artista, talentata la desen, si pot continua la nesfarsit. si acum ca ai citit toate astea sper sa fii happy si sa ai un ranjet urias pe fata, bn? :D :* >:d<

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.