joi, 19 august 2010


Vreau să fug, nu ştiu.
am fost la braşov, unde a fost absolut bestial.
Am fost la pietrele lui solomon, am fost în Iordan -bar de rockeri- am fost un Pub for sale unde mîncam alune de pămînt la lumina lumînării într-o pivniţă şi dădeam cojile pe jos, am fost sub zidurile cetăţii, am fost la cetăţuie cu Sabina fără r, am fost în rîşnov, unde e bestial, -lăsînd la o parte faptul că am aşteptat o oră să fim băgate în zeamă şi nimic-, am venit acasa cu ia-mă nene, am fost la karaoke, de 2 ori!, si am rîs ca o disperată, am băut bere, multă bere de diverse sortimente, şi m-am ataşat de berea albă nefiltrată. Am băut wisky, cremă de wisky, zmeurată, căpşunată, şi cred că încă ceva dar nu mai ţin minte. Am fost la Cărtureşti şi la Okian şi la Ceai etcaetera. Am văzut un spectacol dat ne nişte cubanezi, foarte nice, şi la sfîrşit m-au pupat pe obraji doi dintre ei si o cubaneză şi o alta m-a îmbrăţişat. A fost chiut.
Am citit aproape toată seria Vraciul, şi din ultimul volum mai aveam jumătate, şi aşa că nu l-am terminat. Da a fost fain.
Am nevoie să ies afară, simt că tîmpesc, am nevoie de muzică brutală, şi mai am nevoie de alte lucruri pe care nu le recunosc nici faţă de mine. Şi le conştientizez.
Iar am visat că cineva vrea să mă ucidă cu un cuţit, jucîndu-se cu mine prinselea ascunselea.
Visul copilului din mine.


Doar fugi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.