joi, 31 martie 2011

30 Martie 2011- Probably the best day of my life.

Îmi vine să plîng de fericire.
Spectacolul a fost superb! Noi am strălucit, asociaţia Actus Dramatikus a împlinit un an!! şi părinţi, cîţiva profi şi prietenii au rîs cu noi şi-au văzut că noi putem fi cu adevărat deosebiţi.
Cîntecele noastre au răsunat în toată sala, picturile şi poeziile au desfătat ochii curioşilor, fotografiile făcute cred că-au fost cu miile, improvizaţiile perfecte, bucăţile din piese bine executate.
Providenţa ne-a binecuvîntat cu Gabi care ne-a liniştit cu jocurile lui înainte de spectacol, şi Jenelle care ne-a eliberat de emoţii cu încălzirea ei plină de viaţă, cu zîmbetul ei, cu rîsetele şi ideile ei.
N-am mai fost atît de fericită de foarte mult timp, iar lumina mi-a limpezit sufletul şi m-am simţit atît de bine încît..încît vorbele mi-au secat.
Sunt lucruri minunate acestea care au răsplătit munca lui Adi, munca adolescenţilor nebuni şi haotici.
Dacă ar fi să-i înşir pe toţi mi-ar fi frică să nu creadă cineva că fac discriminări pentru că dacă aş putea i-aş pune pe toţi primii.
Gabi a fost genial, Scarlett şi-a depăşit emoţii şi a strălucit, Anna s-a luptat cu emoţiile puternice şi s-a simţit minunat în final, Irina, Clau şi George au cîntat perfect la chitară, Pufi a avut tupeu şi iniţiativă, Buni mea, Ioana a fost irezistibiă, Teo a strălucit alături de Ofelia, Didi a radiat [şi îţi mulţumesc pentru tenişi! nu ştiu ce m-aş fi făcut fără ei!], Andi a interpretat ireproşabil, Ada, Nina, Cristina, Ioanele, Andreea, şi defapt de ce să să pierd timpul? Toate cîntăreţele noastre prefesioniste-amatoare şi-au ridicat glasurile şi-au eliberat din ele cîntecele perfect, Mara a fost mama ''ideală'', şi publicul! Ah! Publicul! Personajul ideal care ne-a ajuntat incredibil de mult.
Iar Adi, capul răutăţilor noastre a completat tabloul alături de Ivona care ne-a ajutat în ultimele luni incredibil de mult.
Nu cred că o să-şi poată închipui cineva senzaţiile acelea dar am încercat să redau cît mai fidel ce-a fost.
La fel clar, nu o să fie daaaaaaaaaaar ştii ceva?
It keeps on going better!
I love you guys so much!!!!!
Voi sunteţi familia mea.













[Şi epopeea va continua!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.