luni, 21 martie 2011

SUNT MASOCHIST! trăiesc în Romînia.
Partea tristă e că sunt întradevăr masochistă, chiar o sado-masochistă spirituală.
Nu-mi place asta, fiindcă nu înseamnă nimic. Just gossip for myself.
Frînturi inutile de senzaţii, lipsă de ocupaţie, exces de ocupaţie, entuziasm, tristeţe, dorinţă stupidă, lipsită de instensitate, sau nu ştiu.
Mă simt dată la o parte, nu mai pregnant decît de obicei. Sunt consolată cu ideea că menirea mea e vagă şi opţională în societeate, iar cea mai bună prietenă a mea e cîteva sute de km, Andrei e la mama naibii, iar pe alţii îi văd sporadic.
Sunt inferioară. Din extrem de multe privinţe.
Eu sunt în cărţile lui Rodica Ojog-Braşoveani şi din cele ale Agathei Cristie ''tînăra drăguţă şi plăcută, fără a avea totuşi nimic deosebit''.
Iar epitetele sunt exagerate.
Uuuhhh, sexy nu-i aşa?
En fin, mi-am cumpărat azi Interviu cu un vampir de Anne Rice, mîine se presupune că o să căutăm eu cu Scarlett şi Luiza sponsori, şi o să le pice genele de cît de drăguţ o să dea din ele, în timp ce eu sper să fiu extrem de persuasivă.
Mi-e silă. Nu-s rău sau bine, sunt doar.. Bleah. Mi-e greaţă de toate.
Poate pentru că m-am simţit rănită, şi mi-a venit să plîng. Dar eu nu prea plîng. Sunt o fire slabă. În pofida faptului că am un debit verbal impresionant nu reuşesc să zic nimic cu adevărat intim legat de eu-ul meu.
oari di ce?
Miercuri cu Jenelle, apoi teatru, joi iar teatru, vineri nu ştiu.
în 30 avem prima semi+avanpremieră la palatul culturii.
Pentră ăia 2-3 care citesc blogu din plictiseală cruntă, mi-ar plăcea dac-aţi veni şi voi.
În fond am tras mult toţi şi ne-ar face mare plăcere dacă aţi vedea munca noastră din ultimele luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.