joi, 17 martie 2011

Sunt prea beată ca să mă străduiesc să sune frumos orice aş zice.
Beată de trei zile, tot n-am nicio putere să fac nimic, nu am curaj să-i zic, poate ştie, dar mă va respinge şi nimic nu va fi la fel dar nu contează. Eu oricum o să tac, pentru că-s laşă, pentru că pot.
Cred că am fost atît de ameţită încît am zis tot ce simţeam, poate am jucat prost sau bine, nu contează.
Sau contează, dar sunt sătulă de reproşuri de aiurea şi prostii.
Sunt praf. Sunt lipsită de sens sau viaţă. Sunt băută. Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vian alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vian alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec Vin alb demisec.
Cum poate fi ceva atît de confuz atît de rău?
Şi cum draci pot fi tît de masochistă încît să nu renunţ?
Pu*la mea de negru gen Kenia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.