duminică, 13 martie 2011

Welcome to the funeral.
Mi-e greu să descriu altfel înmormîntarea lui Nelu. Nu prea s-a plîns, ci dinpotrivă, toţi erau pişicheri şi voioşi. Tuşa Lia aveam impresia că e mai degrabă o adolescentă, nu o cucoană de peste 70 de ani.
N-au fost mulţi oameni.
Mi-a plăcut cum arăta mortul. Îi simpatizez pe cei morţi. Galbeni, uscaţi şi inofensivi.
Mi-ar plăcea să lucrez un timp la o firmă de pompe funebre, deşi bancurile macabre sunt limitate.
Am terminat joia dulce de citit şi m-am apucat de La capatul lumii şi în ţara aspră a minunilor a lui Murakami. N-am fost vineri la şcoală şi de 2 nopţi visez că fac sex cu oameni la-ntîmplare.
Sunt o curvă în propriile mele vise. Nasol, dar asta este.
Mă consolez că o să-mi treacă.
Pînă atunci îl dau pe Freud în mă-sa şi ascult Korn - Seen at all.
Just fuck the pain away!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.