marți, 10 iunie 2014

TITLU ŞOCANT

Pentru că aşa mi se par toate. Toate titlurile mi se par a fi aberaţii menite să atragă atenţia. Sau sunt cuvinte ce nu par să se pupe doar pentru a părea intelectual.
Titlurile nu mai înseamnă nimic sau poate că înseamnă prea puţin.
Vreau să mă scufund în cuvinte ale căror patină dată de uzură să nu fi şters întregul lor sens.
Vreau să mă scufund într-o limbă arhaică, primodială.
Sau cel puţin aşa cred că vreau să fie.
Certitudinile şi judecata mea par mereu a se da peste cap cu fiecare curs, cu fiecare examen, cu fiecare materie ce mi se pare că n-o înţeleg sau nu-i înţeleg sensul. Îmi e greu să privesc per ansamblu atunci cînd eu mă aflu încă în pătratul vicios.
Nu vreau să fie cerc.
Mă opun ideii de cerc. Cercul nu e perfect. Cercul e instabil. Cercul e o iluzie.
Cercul e un imbecil care împăturat devine un arc.
Săgeţile lui îţi străpung creierii.
Iar eu scriu aberaţii.
Hai s-o lăsăm aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.