duminică, 19 aprilie 2009

Invierea.
Dar divin.
Relaxat afirm ca anul acesta a fost primul in care am fost la (o parte din) Inviere.
Mii de stele arzande s-au coborat rand pe rand, fiecare dand nastere altora si altora, perpetuandu-se, luminand lama ascutita a intunericului, aratand ca reflexia unei oglinzi a cerului. Ochii mei caprui scanteiau la lumina lumanarii ce musca lacoma din bezna.
Glasuri afirmau la unison ceea ce oamenii se incapataneaza sa creada de peste 2000 de ani, din punctul meu de vedere, cu temei: Hristos A Inviat! Adevarat ca A Inviat!
Cu ocazia primei zile de Pasti, mama a si avut grija sa ma faca sa rabufnnesc in plans de fata cu matusa mea. Se pare ca imperfectiunea mea si privirile enervate ce i le zvarl cand ma freaca cu asta nu-i convin si gaseste de cuviinta sa ma faca de tot rahatu pe strada ca asa i s-o trezit ei brusc neuronii.
Mi-a carpit si una, asa ca bonus inaine sa-mi insiruioasca toate defectele posibile. Ochii au inceput sa straluceasca din cauza diamanteelor lichide ce mi inunda, nepermitandu-mi cu toata staruinta mea, sa le opresc. mi le-am sters cu maneca sacoului de blugi, lasand cate o pata intunecata de fiecare data. Nu m-am smiorcait, n-am sughitat, nici macar nu pot spune ca eram suparata.
Eram furioasa.
De ce se leaga de mine? de lipsa mea de gratie si de feminitate sau atribute-n moda? de lipsa frumusetii mele?
Oricum n-ar fi contat, mamele sunt nebune de legat, majoritatea, mai ales cand vine vorba de copii lor. Doamne apara si fereste!
N-am sentimente maternale fata de copii mici, sau copii in general, nu ma omor dupa ei, ii consider draguti daca-i privesc de la o distanta sigura. Stiu cat de distructivi pot fi. Doar m-am observat pe mine. La varsta asta n-as avea nervi de copii si de babysitting. O provesc cateodata pe printesa familie, verisoara mea mica, adorabila si scumpa cum devine incet, dar sigur, o mica egoista alintata. Prea multa iubire poate dauna grav caracterului.
E nascuta in aceeasi zi cu mine la 12 ani diferenta. Ave Maria! Nu, nu o cheama Maria, dar ma simteam datoare sa o pomenesc.
Brrr...Curand schimb din nou sufixul....Mrrrrrr.....E secret de stat. Daca cineva scapa o vorba il impusc!!
No gifts, nu happy b-day, no nothing, I hate my birtday. Usless hollyday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.