miercuri, 15 aprilie 2009






Muzica imi bubuie nestingherita in creier. Melodia ce o ascult acum e cel putin sugestiva"Say Anything-Wow I can get sexual too". Nu insinuez absolut nimic, si roseata si zambetul le aveam de dinainte.




Sunt exhibitionista? Poate, dar nu fizic. Inca n-am ajuns sa ma dezbrac la parade de gay si lezbiene, doar de dragul de a fi dezbracata. Eu sunt o persaoana exhibitionista din punct de vedere spiritual. Poate nu chiar la modul cel mai pur, nu incep sa ma descarc pe toata lumea povestindu-le detalii picante despre mine. Exhibitionismul meu consta in sinceritatea pe care o manifest. Nu dau inapoi niciodata, decat daca am motive gen 'fier forjat'. Daca ma intrebi "cum arat?" si arati ca dracu fii sigur ca am grija sa te anunt. Poate diplomat, dar nu-ti ascund.




Diplomat pe dracu'.




Mi-e lene sa mint, ocupa prea multa memorie, consuma prea multa energie si multa imaginatie. E mai lejer sa fii sincer, se scuteste de ipocriti. Poate barfele nu vor pieri, dar in mod cert oamenii lipsiti de aceeasi calitate nu te vor agreea. Sinceritatea e o sita, poate uneori rara, dar e totusi o sita.




Vaaai, ce filozofica unt azi, gandndu-te ca m-am trezit si mai devreme ca ieri. Cacat, am un ceas biologic de cacat: ma culc pe la miezul noptii si ma trezesc la rasarit. Si daca ar me sunt atat de buni sa ma ajute cu trezitul facand tot felul de zgomote siniste(sau nu) dar in special auzibile(uite cum se-mbogateste gramatica limbii romane mai frate) lucru care ma face sa ma trezesc(logic).




Desi am avut un vis ciudat (next: povestirea visului de rahat) in care se facea ca mama mi-a luat scrisoarea de la Teo (!?) si a rupt plicul sa-mi citeasca corespondenta(!?!?) . Am smuls scrisoarea si mi-am ascuns-o sub perna, moment in care am sarit ca arsa. Rahat, prima oara n-am crezut ca-i vis. In fond, chiar asteptam o scrisoare de la Teo.




Visele mele sunt adesea stranii. Inca imi amintesc un vis din frageda copilarie, de cam pe la 8-9 ani. Practic era un fel de haos. Visasem ca ma plimbam in halat pe strada si la un moment dat tot apareau diferite personaje din desenele animate, care ma inconjurau si apoi plecau. Aici ii pot pune pe: tom si jerry, scooby doo, 101 dalmatieni, in rest nu-mi amintesc. Apoi am sarit in cada plina cu apa imbracata in halat, apoi m-am dus la un second de langa casa unde era o cucoana, la sensul tru al cuvantului, care avea un caine cu un ochi de sticla. Aici se sfarseste visul. S-a presupus ca trecem printr-o perioada mai grea si ca scapam de ea cu ajutorul desenelor animate. Cine stie?



Un alt vis a constat intr-o urmarire, cu un scop cel putin definit, dorinta de a ma viola(!?) care s-a sfarsit cu mine sarind in gol de pe un siloz. Cel putin asa cred ca era, un siloz.



Sau altul in care salvam o fata si ucieam cu sange rece doi tipi.



Ciudat.



Slipknot.



Adesea ma intreb de ce constructia mea interioara e asa "interesanta". In fond limbajul mi l-am insusit din cartile citite, comportamentul de la parinti, cu preponderenta mama, sentimentele in schimp sunt proprii. La fel ca si constitutia fizica. La "scurta" inaltime de 1.70 mi-am intrecut majoritatea rudelor. Sunt caraghioasa intr-un fel, in special cand ma deosebesc de ceilalti prin inaltime. "le scuip seminte-n cap" cum imi spunea o fata dint a 7-a. Glumea desigur, dar o intrec cu-n cap, deci nu mai stiu daca vorbea seris sau nu. Nu consum seminte decat vara-n cartier.



Sunt o fiinta lipsita de feminitate, chiar barbara uneori. Desi ma simt ca o felina uneori. Placuta, atragatoare, dar totusi periculoasa. Cunoasteti genul nu? Persoanele acelea care nu atrag atentia decat unui ochi experimentat, debordand de atractie animalica si radiind pasiune. Cele care se joaca de-a 'soarecele si pisica' cu tine. Fie in viata...sexuala sau viata de zi cu zi.



Casc, si ma intind, culmea! ca o pisica...



555 to the 666.



E senin si razele soarelui penetreaza cerul si apartamentul. Flaconul de apa se odihneste linistit langa mine. Daca as putea face o performanta demna de-o camila as putea sa ingurgitez vreo 2 l pe zi. Si eu care daca beau 1 e mult.



imi trec mana peste spate. Imi place simtul tactil. Imi place sa simt ca sunt vie. mana imi aluneca pe gat, pana la cosul pieptului. Oftez, mainile-mi sunt reci, ca intotdeauna. mi le lipesc de abdomen, senzatia de racoare imi umple trupul.



Casc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.