duminică, 11 iulie 2010

Cum să nu te simţi bine mă?


N-am mai trecut de mult prin sat, obisnuiam sa trec mai des,
Amu’ is tare ocupat, da’ mi-o trimis un esemes
Vecinu’ ceala de pe deal si mi-o zis ca mama-i vie,
O mai crescut doi dinti la cal si tata be’ pe datorie!
Vecinu’ asta-i bou, imi scrie chestii fara rost
In loc sa-mi spuna ce mai face dusmanul meu, seful de post,
De ce-l urasc pe politai si toate cate s-o-ntamplat
Imi ie pre mult sa povestesc. Mai bine fa un rezumat
Intr-o noapte furtunoasa saream gardu’ la o vecina
Care nu era acasa, s-am plecat cu o gaina,
Cand, in strada, politaiul, ma opreste: Cu respecte!
Cica gardu si gaina i se par treburi suspecte,
Vorbea c-un coleg prin statii, ca sa-i povesteasca faza,
Da eu nu intelegeam cine-i vulturu si cine-i baza,
Nici eu n-am stat mai moale si i-am zis atata:
Da-te, ca-ti crap capu’ cu gaina, tu-ti codu’ penalu’ ma-tii!
Cand natura ma impinge sa ma duc la toaleta
Si-mi tin cuculetu-n mana, adica mana mi-i suspecta?!
Da el nu si nu: Amenda! Eu ii zic: Uai, minte creata,
Daca stiam ca-mi dai amenda luam gaina de la piata!

Iti daruim, cu drag, o suta de amezi,
Sa nu mai razi de noi, pe strada, cand ne vezi,
Colegii cu cagule te tin si eu te bat,
Jucam cu tine baza: Ia ghiceste cine-o dat!
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

Cine-o pus asfalt pe drum, acela n-o fost om nebun,
Da’ sa dea Domnu’ sa turbe ala care o pus curbe,
Mie-mi trebuie strada dreapta, sa nu tre sa-nvart colacu’,
Ca de fiecare data intru-n sant, nu stiu cum dracu’!
S-uite-asa din casa mamei o ramas numa miraju’,
Ca era la cotitura, s-am uitat sa fac viraju’,
Lu’ mama nu-i venea sa creada cat de multa tocatura
Pot sa fac din cal si vaca, cand busesc masina-n sura,
Cam in dreptu’ primariei, politaiu’ circumspect,
Imi facu un semn cu mana, sprijinind ceva erect,
Un par mare, cu trei becuri, da’ era aprins doar unu’:
Rosu. Eu scot calendaru’: Ce-o venit deja Craciunu’?!
Si scobindu-ma la creier, ca un fin cunoscator,
Imi dau seama ca agentu’ sprijinea un semafor,
Vorbea c-un coleg, prin statii, despre nu stiu ce gaina,
Da’ eu ii citeam, pe fata, ciuda ca mi-am luat masina,
Ce tot aperi semaforu’ si stai tantos ca un tap?
Daca-ti place, ia-l acasa, spala-te cu el pe cap!
Pune-i-l in fata soacrei, sa-i arate numa’ rosu,
Ca sa inteleag-o data ca de fapt tu esti cucosu’!
Si sa nu mai umble noaptea, sa izbeasca usili,
Cand iti fugaresti femeia ca sa-i pui catusili!



Sunt o disperată :)). Mă simt al dracu de bine cu mine, ma amuză viaţa cu toate căcaturile ei, zîmesc vînzătoarelor ce nu-şi dau seama dacă-s fată sau băiat din cauza şepcii si tricoului, ambele de camuflaj, ce mă camuflează atît de bine ca nici dracu nu-şi dă seama ce hram port, dă-l în fenie.
Casa e într-un haos total, iar vocea se reverbrează ciudat.
De ce să nu ma simt bine?
Ştii partea super mişto?
Nici măcar nu catadicsesc sa fiu ironică acum :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.