marți, 26 octombrie 2010

chestii.

Picături fine de ploaie.
Pe bune, chiar plouă.

Fluid.

Azi am fost cu Vali la bibliotecă, apoi în kaufland să cumpăr portocale pentru tanti Maria. Am reuşit să fiu şi mai aeriană decît de obicei, nuş cum dracu. Numai mie mi se potea întîmpla să imi înghită aparatul de cafea fisa, apoi să iau paharul înainte să prepare cafeaua, aşa încît în pahar am reuşit să salvez două fix înghiţituri, cîte una de căciulă. pac pac!
şi pentru că eu defapt am început blogul nu ca un jurnal al confesiunilor ci mai mult ca o cronică a vieţii mele hyperpalpitante [mdaaaaaaaa] o să mai notez cîteva chestii care nu vreau să le uit.
joi m-am întîlnit practic prima oară cu vali, şi-am mers la filarmonică[şi-am tot creeat o poveste nebunească pe ritmurile muzicii clasice, nişte chestii a la gogol], apoi în teatru 74. am ajuns acasă la 1. vineri.
vineri am luat locu 3 la un concurs de poezie. iei. şi-am fost la teatru. sîmbătă mi-am luat mobil nou [nu ştiu de ce merită să consemn asta da-n fine] şi ascult rock fm de atunci, şi dupămasă am făcut cunoştinţă cu alin. în final am ajuns în cage[unde am ascultat muzică tuţ-tuţ,alias house], apoi iar acasă.
de luni încolo o ţin tot într-un hohot de rîs.
de ce?
pentru că pot.
aştept să mai trecă o lună să vină andrei acasă ca să bem vin cald in venezia.


decameronul. partea a 2-a. în speranţa că de data asta reuşesc să citesc mai mult.
în timp ce vali işi căuta un critic eu am început să răsfoiesc o carte care se numeşte psihosexualitatea şi încă ceva de care nu-mi amintesc. da' ştiu că avea o copertă galbenă. Am citit despre etapele sexului şi cum se desfăşoară, şi nu ştiu de ce într-un fel mă amuza tot limbajul ăla sofisticat. cred că vali a văzut ce citeam fiindcă mi s-a părut că mi-a aruncat o privire puţin contrariată. oh well.

nu vreau să vină ziua de mîine. Aşi prefera să conserv ziua de azi.
Întotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.