marți, 5 octombrie 2010

Colind Horror.

Să trăieşti într-un nenorocit de apartament fără căldură sau apă caldă curentă e ca şi cum ai mînca fără sare. Ca dracu. Nici să scriu nu pot că-mi degerară degetele.
Dimineaţa trecută a început să mi se pară că-mi creşte un cioc. Şi m-am îmbrăcat în alb şe negru. Clar! Încep să mă transform într-o pinguină.
Te-am fu*ut cu titlul, este? Nici eu nu ştiu. Asta am am ascultat cînd am deschis 'postare nouă'.
Cred că şi inspiraţia mea a migrat cu tot cu păsările călătoare. Eu credeam că mă lua la băşcălie cînd îşi făcea bagajele. Avea un munte de bagaje, să-mi bag picioarele.
Da' totuşi mi-a lăsat o umbră de ceva. Imediat mă apuc de scris şi vă arăt şi vouă, dragii mei cititori [in]fideli.
Mă simt ca o proastă cînd oamenii mă pun să repet anumite chestii doar pentru că par sau nu verosimile şi le tratez cu indiferenţă. [n.b peninsula]
p.s. nu simt nevoia de reclamă negativă. mă lasă rece. sunt prea banală ca să şocheze cu ceva ceea ce fac. suntem oameni şi suntem diferiţi. le fel ca toţi ceilalţi. urît nu-i aşa?
Am aprins o lumînare verde şi am făcut echilibristică cu ceainicul cu apă fierbinte.
Ador ceara topită. Ador ceara fierbinte ce arde pielea.
Sărut dureros.
stele care cad - taxi.
azi vali a fost aşa drăguţ că a lălăit-o cu mine vreo două ceasuri numai fiindcă nu voia să întrerupă poveştile, şi mi-a făcut cinste la un fast-food chinezesc, ceea ce a fost super-cute din partea lui.
într-o săptămînă s-a întîmplat să fiu norocoasa care a primit pentru prima oară un trandafir, de ziua teodorei, chiar dacă a fost din politeţe, evident că am fost şi sunt încîtată, iar azi mi-a făcut pentru prima oară cinste un băiat.
vali e super de treabă.
mă distrează la culme o chestie. eu mă uit într-un anume fel la pătraşcu, timi se uită într-un fel complice la mine şi mie absolut de fiecare dată cînd îl îmbrăţişez îmi vine să zic: eu ştiu. tu ştii. el încă nu s-a prins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.