marți, 14 decembrie 2010

Just a short refresh for myself


Eu n-am uiat cum e să visezi. Şi sunt dureros de conştientă de tot.
Funkadelic.
Am unghii roşii, iar dehetele arătătoare au unghii lungi. Nu mai sunt plictisită. n+am mai scris de sute de ori aceleaşi cuvinte, nici n-am mai înşirat mărgele, nici n-am terminat fularul, deşi mai am foarte puţin. Am impresia că am uitat şi cum să zîmbsc. Dra nu ştiu de ce.
Vară-mea a împlinit 24 de ani şi are 30 de oje.
Eu o să împlinesc 17 ani, şi pînă atunci o să dau cu capul de multe chestii.
Constat că mă deranjează din ce în ce mai mult discuţiile interpretative pe stilul oare ce s-a referit cînd a zis că... Nu. Gata. E sec, e stupid şi inutil. Dacă ai vreo nelămurire adreseaz-o direct. E cea mai onorabilă alegere. Faţă de tine şi de celălalt. Asta o zic fiindcă auzisem nişte vorbe-n tîrg despre ce scriu eu. Nu vă place, foarte bine. Mă bucur. Dar cel puţin nu fiţi naşpa. Nu-i mare scofală, măcar întrebaţi-mă dacă nu pricepeţi ceva. Nu întrebaţi oamenii ce-au fost beţi. Aparenţele înşeală, şi cu regret vă anunţ că ocazia de a mă auzi sinceră nu cred că e pe o perioadă nelimitată. Trăiesc, trăim, trăiţi într-o lume ce nu admite asta prea des. Poate numai prin filme.
Silance. Vreau să învăţ, oricît de stupid ar suna asta, vreau să învăţ. Şi zilnic învăţ fel de fel de lucruri. Mai mult sau mai puţin utile. Şi învăţ şi pentru şcoală. So please.
Nu dau exemple. Am alte lucruri de făcut.
Mă tot fute o idee la cap, şi nu ştiu de ce.
Eu nu sunt frumoasă dar totuşi sunt fascinantă.
credeţi sau nu.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.