luni, 22 martie 2010


Zbang.
Multe şi mărunte. Biine, mint. Nu-s mărunte.
Bri a născut-o pe Sofia Iana.
Eu am mîine am olimpiada de TIC şi pentru asta practic am mîncat manualul. Iar proiba practică îmi mănîncă nervii. Sunt puţin stresată din cauza olimpiadei. Îmi doresc foarte tare să ajung la naţională. Habar-n-am de ce. Mi-am pierdut orice dorinţă sau scop. Încerc să-mi dau seama dacă am intrat în depresie sau ceva, deşi nu cred.
Sunt obsedată de Taxi. Nu ştiu de ce.
Nu mai simt nimic. Nici furie nici răzvrătire nici teamă sau speranţă. Nu-mi mai doresc nimic.
Nu mai sunt atentă şi îmi simt creierii plaţi. Nu pot să mă concentrez prea mult timp, şi nu-mi mai pot controla mîinile şi picioarele. Nu-mi mai place să dansez. Nu-mi suport vocea, oare de ce îmi pare odioasă? oricum nu ştiu cîtă importanţă are. Aşa că trag un claxon. Am impresia că sunt urîţică, oricît de narcisistă aşi părea folosind diminutivul. Nu-mi pasă. Am pierdut orice urmă de înţelegere pentru asta.
Am părul veşnic zburlit şi stau cocoşată pentru că aşa mă închid în mine, aşa simt că mă izolez, nu pentru că mă doare spatele.
Nu port fuste pentru că atunci îmi simt picioarele că se măresc şi curg uşor pînă plezneşte carnea de grăsime. Superbe imagini mai fată şi mintea mea, ce să zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.