duminică, 25 noiembrie 2012

Bleah

E moină afară. Şi fireşte că, iubindu-l pe Bacovia, iubesc şi vremea asta mohorîtă.
Afară e ca în mine.
Am avut o săptămînă, încă neîncheiată relativ ok.
Am revăzut-o pe scumpa mea Gina, care mi-a făcut cunoştinţă cu o prietenă de-a ei. Şi mi-a făcut cadou cîteva inele aşa cum îmi plac mie, o brăţară şi o pereche de cercei. De joi port permanent pe mijlociul mîinii drepte inelul ce i-a aparţinut personal. J'aime beaucoup!
Iei am fost la o convenţie a tinerilor din toată zona Ardealului, ca şi voluntar. A fost amuzant. Gîndiţi-vă că în total au fost peste 1000 de oameni. Eu eram elf pentru Reghin 2.
Momentan, preocupările mele sunt fitness-ul, ceaiul verde, apa, gînditul şi evitarea contactului excesiv cu oamenii.
Şi să mă stresez pentru viitor.
 Dar toate astea n-au relevanţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.