vineri, 30 noiembrie 2012

:)


Nu voi fi depresivă azi. Mi-am luat sala, am luat premiul I la un concurs Vasile Voiculescu, am luat 10-n teză la engleză şi refuz să fiu profundă.
Totul mi se pare comic.
Pentru că totul este comic.
În fond comedia e doar tragedie dusă la extrem, aşa că e amuzant.
Şi mai sunt şi sadică.
Hei, mîine e decembrie, vine frigul şi traseul, cred.
Chiar dacă e puţin ipocrit, La mulţi ani Romînia! cu anticipare.
Pentru că deşi e o ţară la fel de bizară şi absurdă ca fiecare dintre noi, o iubesc.
Încă o lună să verific lista cu ''To does'' de la începutul anului şi să văd ce mi-a ieşit şi ce urmează să-mi iasă.
Dar pînă atunci...
Zîmbeşte. Ridurile-ţi strică faţa altminderi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.