vineri, 6 martie 2009

Ascult aceeasi melodie de la Blaxy Girls a 7-a oara si probabil imi va mai urla in casti inca o buna bucata de vreme pana voi catadicsi sa o schimb.
Am schimbat-o. Acum ascult Anti-Flag. Nu stiu ce melodie, am clickat la nimereala.
Zambesc.
Ok deja nu mai zambesc.
M-am uitat pe geam si-am inceput sa ma oftic rau de tot.
Din toate zilele doar baba mea a fost ca naiba, si pur si simplu ma enervez de ce zile superbe de primavara sunt afara, si colac peste pupaza, in ziua in care mi-am ales eu baba, adica ieri a fost cel mai urat. Partea ciudata e ca nu cred in chestiile astea babesti dat tot ma oftic fir'al al dracu sa fie pe ei si mama lor cui le-o inventat.Ummmm pardon de exprimare, dar ma oftioca al naibii.
Cum naiba se face ca tocmai de baba mea sufla un vant de te lua mama dracu si erau niste nori de credeai ca-ti pica ceru-n cap. E de-a dreptul frustrant. Si e o mare tampenie.
Azi dimineata m-am trezi cu jumatate de ora inainte de ora stabilita prin contract cu viata si-am intarziat la scoala cu alte 5 minute. Ce ironie. N-am haz. Dar o gramada de lucruri n-au haz pentru mine. Sau zic eu ca n-au haz. Nu-i haios sa nu fii haios. Si am impresia ca tocmai m-am contrazis. Sau ca am facut un pleonasm? Oricum nu conteaza.
Ma simt plina de viata. Nu-mi fac griji, stiu ca o sa-mi treaca curand. Schimbarile bruste de temperament(sau comportament) sunt datorate exploziei hormonale care are loc in corpul meu. De la dorinta inumana de a atinge pe o persoana de sex opus pana la disperarea (din capul nostru) finala.
Oricum curand va trece si faza asta din viata si curand ma voi trezi incarcata de riduri, obeza si iradiind nebunie prin toti porii. Nu ca as fi nu stiu cat de normala acum.
Azi n-am antrenament. Azi nu trebuie sa le arat degetul mijlociu unor cretini din tribuna care se leaga de mine in timp ce alerg un km jumatate (10 ture). Si nici nu trebuie sa ma uit banuitor la locatarii din Mureseni ca sa-mi fac idei in privinta starii lor inaintate de ebrietate.
Azi e doar o pauza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.