sâmbătă, 7 martie 2009

Dimineata

E trecut de miezul noptii, peste cam 8 ore jumatate trebuie sa fiu la scoala iar eu stau treaza si imi scriu jurnalul virtual. Frumos, foarte frumos.
Daca nu scriu chiar corect ma doare-n perdea, nu ma prea intereseaza. Bine, mint, imi corectez (majoritatea) greselilor gramaticale pe durata scrierii, dar asta nu inseamna ca nu omit, mai mult sau mai putin cate vreuna.
Imi simt trecand prin corp mici socuri, daca s-ar putea numi asa, care imi strabat sanii, buzele, toracele si in fine zona inghinala. Poate e pofta carnala, dar nu-i acord importanta si incep sa-mi ucid cat pot de repede gandurile ce-mi misuna prin cap intr-o veselie. Pentru ca din punctul meu de vedere sunt niste prostii. De exemplu ma gandesc la senzatia unui sarut. Iar avand in vedere faptul ca n-am sarutat la viata mea nicio persoana de sex opus, de care nu am nicio legatura de sange, mai ales pe buze (!!!!!) mi se pare ceva cel putin la fel de vag ca aparitiile extraterestre. Contact fizic si termic, mare scofala, da, asa-i, dar cand adaugi hormonii pubertatii..eeee? iese un fel de dorinta nebuna si o mare zapaceala in cap si-n ceea ce zic oamenii ca se numeste"suflet" .
N-ai decat sa astepti sa zboare elefantii(care apropo sunt singurele animale care nu pot sari, deci hai sa fim realisti). Recunosc ca nu-s o frumusete(defapt prin ochii mei si baba cloanta e mai sexy, dar sa nu-i spuneti ca se unfla-n pene) si nici n-am pretentii de diva.
Ma abat de la subiect pentru ca o musca imi bazaie pe tavan. O voi ucide cu sange rece. De indata ce o sa-mi fac curaj sa-mi ridic ass-ul de pe scaun si o sa cresc cu inca vreo cel putin juma' de metru ca sa ajung la musca. O las sa se culce linistita si deja ma simt mai vesela, cel putin mi-a distras gandurile.
Suna a nebunie tot ce zic nu-i asa?
Wtf does it matters anyway? sunt gandurile si sentimentele mele si dacanu-ti convin atunci musca! aaaa adica valea! *se incrunta si se cocoseaza in timp ce se cearta cu propriul "eu"*
Hai sictir si noapte buna! *rade*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.