sâmbătă, 21 martie 2009

Destul


E sambata. Ma plictisesc si ma simt cel putin parasita de soarta. Nu simt nimic in mod special.

As vrea sa ma plimb singura printr-o padure unde nici Aghiuta nu trece, sa simt in nari mirosul de martie, sa cuprind in brate trunchiul unui copac batran apoi sa ma sprijin de el, stand pe mushiul jilav. sa strang in palma pamantul umezit de noapte, si sa-i simt aroma. Sa-l las sa mi se rostogoleasca printre degete bulgarasii faramitati, lovindu-se de stratul de frunze pe jumatate putrezite. Sa privesc printre mugurii proaspeti cerul "precum bronzul" cum spunea Homer. Sa-mi raneasca soarele ochii si sa simt frigul taios pe piele. Sa ma ridic infrigurata si sa plec uitandu-ma oarecum indurerata in spate.

Urasc ca sunt fata. E un chin. Si nu mi se potriveste prea bine statutul. In afara organelor genitale si vaga asemanare fizica, si vreo 2-3 ganduri, nu prea pare ca sunt fata. Urasc moda, urasc sa ma machiez(nici macar nu o stiu face), sa ma uit dupa baieti, sa barfesc, sa ma oripilez de la orice si sa vorbesc nimic pur despre ultimele crap-uri de la tembelizor. Efectiv am invatat sa nu-mi pese de tampeniile astea, sunt niste inutilitati, niste cacaturi efectiv. In tot regnul animal masculii sunt cei care sunt impopotonati (ex: paun, leu) numai la oameni e invers. Eu inteleg ca numai 48% din populatia totala sunt barbati, si ca 11% sunt gay dar asta nu-mi motiv sa devenim toate fetele pitzipoance, stresate dupa parteneri s.a.m.d. Hai sa fim seriosi. Pe mine nu o sa ma vezi vreodata cu o fusta lunga de la cur pana la cur numai sa impresionez niste imbecili cu creierul cat o nuca. Si strutul are creierul cat o nuca dar macar prinde 60 de km/h, are 2 m si mai mult, si e cea mai puternica pasare. Pe cand specimenele cuprinse de hormoni se aseamna mai degraba cu pasarile Dodo. Idioti. Dar nu sunt toti asa. Mai sunt inca specimene, rare, dar sunt, bine-crescute. La modul figurat ,normal.

Chiar n-am nicio pofta sa vorbesc despre baieti. Ei nu ma baga in seama, si nici eu pe ei, uite asa toata lumea e fericita. Imi vine sa rad, imi amintesc cum sunt pusi baietii, fiecare baiat in cutiuta lui : la Dragut, Frumos, Sexy, Urat, Bou, Cine Se Crede? si asa mai departe. Si incep sa pufnesc cand realizez ca nu sunt capabila sa-mi dau seama daca cineva e "urat" sau "frumos". Fie ca e vorba de o fata sau un baiat. Ok, de extreme ceva ceva imi mai dau seama dar in rest e UNIVAX.

As vrea sa ies in oras cu inca cativa nebuni ca mine si sa rad ca proasta. Sa puna careva Fara Zahar (alias No Sugar) si sa se uite lumea dupa noi, si sa susoteasca pentru ca ne simtim bine si cantam si noi melodiile celor doi d la Drohoi. Ce chestie nu? Fiind dornica de experiente noi(nu de natura sexuala, stati chill) si extreme, sunt destul de zvapaiata, si oamenii au impresia ca sunt cam dusa. Pe la grecu'. In cazul fericit, vreau sa zic.

Dar..oare chiar sunt eu cea ciudata? Ce naiba?!WTF?! Sunt un specimen pe cale de disparitie! trebuie sa fiu pusa pe lista! omg Omg OMg OMG!!
O sa fiu pusa cu pikachiu pe lista! sexyyyy
Pika Pika

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.