vineri, 20 martie 2009

N-am mai scris de 5 zile. Si ce mai zile. Dumnezeule... Destul de "fructoase" as putea spune. Din punct de vedere al invataturii merge frumos, am note relativ bune, niciuna sub opt. Inca. Din punct de vedere emotional daca ma calci pe bataturi iti sar la beregata si-ti sfasii artera cu dintii. Alte..intrebari? Destul m-am enervat ultimele zile. Pe toti si toate. Pe tot Universul asta de cacat. Pe karma si alte shituri dinastea. O Doamne..o Doamne...O DOAMNE! Personal cred ca folosind formula asta il invoci pe Dumnezeu, si El saracu' vine, ce sa faca. Nu-mi bat joc, serios, doar ca avand o imaginatie cel putin sinistra mai am si eu idei tampite. Invocare divinitatii nu apartine atributelor mele. Eu nu cer ca elevul la lucrare: Doamne, fa ca Danemarca sa fie capitala Angliei cum am scris eu in test!, nee..n-am ajuns chiar in halul ala frateee! Eu cand ma rog pentru scoala zic: Lumineaza-mi Doamne mintea si da refresh la vechile informatii! Suna hilar dar e perfect adevarat, pe onoarea mea! Daca functioneaza sau nu...Part 2(reloded).
Azi era sa ies afara din sala de spectacol pe sub scaune, simteam ca mor acolo, asfixiata fiind de atata lume si atata francofonie. Urasc franceza. Partial datorita profelor nebuune ce ne-au predat(pana mai nou, cand am nimerit una mai de gasca). Neam de neamul meu a detestat-o. Nu sunt capabila sa leg doua propozitii coerente una dupa alta. Si defapt nici nu intentionez sa stiu prea curand.
In ultimele zile am detectat vreo 15 pisici dubios de asemanatoare in jurul blocului mei. Si sunt perfect convinsa ca nu sunt aceleasi dat fiind ca au particularitati diferite. Da, deci tocmai am zis o prostie nu-i asa? Nevermind. Sa trecem si peste asta. Azi am fost la concert. Si desi eram in timp, am intarziat cu un sfert de ora mai tarziu, dat fiind ca m-am intalnit cu colega mea, Teo si cu iubitul ei, Darius. Am ras cu ei pe diferite teme mai mult sau mai putin logice sau amuzante, defapt. Cu ocazia asta am aflat ca o tipa se masturba in timpul slujbei, un calculator e fara windows, se implineste un an de cand sunt impreuna, sunt la fel de indragostiti ca-n prima zi, dieta Teodorei in clasa a 7-a bazata pe junk-food si diverse. Nimic scandalos, interesant sau cu vreo valoare, dar m-am simtit bine. Imi vine sa rad cand ma gandesc cat de atasati sunt. Si mai ales ce posesiva e Teo. De parca intreaga lume comploteaza impotriva iubirii ei. Isi dau raportul in fiecare pauza si ies doar impreuna. De la un punct devine cel putin absurd. Dar ma bucur pentru Teo. E o fata speciala, si la cat a indurat, merita. Daca as avea talentul ei....Ai ia ia. Nu stiu ce as face. Sincer. Ma gandesc la o gramada de lucruri care defapt sunt inutile in lipsa ideii sau dorintei de a le folosi la ceva concret. Par extraordinare, dar cand le ai propriu-zis sunt practic...bucati de..chestii. Inutile. Inutilizabile la ceva util. Habar n-am.
Mai nou, cand pe strada, dimineata, in special cand sunt singura incep sa reconstruiesc ritmuri ce le scimb apoi pun versuri improvizate. "Who's that that preatty girl whit those hot feat?/ Who's that cute girl that's fealling the beat?" asta o repet obsesiv.
Ciudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.