luni, 9 martie 2009

Inainte de...

Inainte de toate sunt vlaguita si-mi simt membrele ca de gelatina. Gelatina imi aminteste de meduze. Care la randul lor imi amitesc de urzici. Care imi amintesc de iuteala care-mi aminteste de mancare care in final imi aminteste ca mi-e sete. Ce drum lung pentru o chestie atat de generala. Defapt exista o ipoteza conform careia poti face conexiunea intre oricare 2 oameni de pe planeta folosindu-te de alti 6 oameni. E cam intortocheat ca sa pot explica coerent. E un fel de..cum sa zic? Lant al slabiciunilor. X care-l cunoaste pe Y care-l cunoaste la randul sau pe...in fine cam asta-i ideea.
Mizez pe faptul ca in 10 minute eu trebuie sa zbor la antrenament cu Andrada. "Blonda din Balcescu" cum se autodenumeste e o blonda naturala si veritabila. Atat pe dinauntru cat si pe dinafara la cati porumbei zboara din gurita ei.
Azi l-am intalnit pe cretinul care s-a dat la mine la ziua de nastere a Cameliei, si pe care l-am amenintat cu o moarte violenta daca nu inceteaza. Daca ma mai atinge isi va culege maselele de pe jos.
Adevarul e ca numai gura e de mine. Desi nu mi-e frica, oarecum am o retinere pentru chestiile instabile numite dee noi "viitor" si "consecinte". N-as lovi niciodata pe cineva mai slab decat mine sau pe cineva care nu se apara. Dar imi cunosc puterea distructiva la nervi. Ucigasa as putea zice.
am mizat cam mult, eu am si zburat! *dispare razand in umbrele serii*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.