duminică, 15 martie 2009

OFTICATA FIRE'AL DRACU

Mi-am sters ultimele urme ale pateticei nevoi de a plange de furie, si de ciuda, si de toate sentimentele confuze ce ma coplesesc din interior. Deja ma enerveaza statutul de prinsa intre varste. Si sunt al dracu de nervoasa pe toata lumea asta de cacat. Toti spun si mai ales repeta acel cliseu de rahat: poate fi mai rau. Eu cred ca aia au uitat cat de nasol e sa fii adolescent. Prins in propriul trup, luptandu-te cu conflicte imaginare si gasind dusmani in orice vezi. Iar primul loc pe lista il ocupa parintii, care din nefericire, ne vor binele. Si de obicei cine-ti vrea binele iti aduce raul. Simt o sfarseala in piept ca dupa o portie buna de plans. N-am plans, dar mi-au scapat cateva lacrimi pe obraji. Oare de ce ma deranjeaza asa rau intentia de a-mi scoate internetul? oricum mai nou nici nu prea am timp de el. A, da, pentru ca eventual DOAR PE NET AM PRIETENI SI O LUME CAT DE CAT DECENTA??? Adica hai sa fim seriosi, sunt siguratica, dar am si eu la dracu nevoie de vreo sustinere morala cate de proasta dar sa fie. Putinii prieteni ii am pe net... Adica na, daca se pot numi prietei in adevaratul sens al cuvantului. Eu sunt destul de imbecila si proasta sa-mi dau viata pentru oricine, dar cine ar face acelasi lucru si pt mine? HM? defapt nu conteaza. In viata de zi cu zi le am ca prietene pe Mara si mina. Adica imi sunt cele mai apropiate chiar daca ne mai certam ca la usa cortului. Ne ajutam. Ne impacam. Ne omoram aproape. Dar e k. Am trait cativa ani laolalta si probabil la banchet voi plange dupa toti. Dupa Cami, dupa Cosmi, dupa Teo, dupa Vlazi, Dupa Mina, Mara,Carmella,(chiar daca e noua), dupa Maria,dupa trupa de soc care am cam urat-o in existenta mea cu ea, formata din Ioana,Paula si Rebeca. Patru ani in care am invataty, am avut emotii, le-am stapanit, am fost furiosi su depresivi, am spart geamuri, si mers in locuri secrete, facu prostii si atentionati la infinit s-au sfarsit asa curand? Nu e adevarat, refuz sa cred asta. Traiesc in trecut pe jumatate si nu accept realitatea. Aia am fost eu? Aia am fost noi? Trupa de Soc a scolii sau cel putin a partii gimnaziale, mereu am fost cei mai al'dracu'. Se va termina cu adevarat?REFUZ SA ACCEPT. Oricum voi fi nevoita. Dar imi jur ca voi chiuli doar sa ma duc la orele de specialitate cu ei. Sa ma mai intalnesc cu ei. Promit solemn ca o sa tin legatura, pana moartea ne va desparti. Deja suna patetic.
Scoala...Un loc pe care il uram si pe care totusi il iubim intr-un final. Fie vreo profa sexy, vreo clasa misto, vreun curs tare, sau fumuarul elevilor din baie, tot ajungem sa iubim ceva din ea. Pare ireal.
Pare utopic.
Ma bucur ca nu-mi cunosc viitorul. Probabil dezamagiri si succese. Nimic neobisnuit. Mediocricitate atroce. Rasturnari de situatie care ajung sa fie simple banalitati, daca nu chiar rutina. Ce viata de cacat au unii oameni, serios. Cel putin daca tot sunt adolescenta o sa fac tot ce-mi trece prin cap ca sa ramana faze memorabile. Sau o sa fiu la fel de nebuna si zvapaiata tot timpul. Ca ieri la ziua Minei. Mi-am turnat ketchup pe mine in timpce-mi faceam cruce, mi-a tasnit pe nas sucul pe care tocmai il beam si asa*rad* ce amuzanta poate fi viata daca o stii trai.
Radeau de mine. Sa ma prina intr-o poza cu ochii deschisi era premiul suprem si afirmarea talentului lor fotogtrafic. In majoritatea pozelor incare apar arat ca o drogata sedata. Acesta fiind cazul cel mai usor. In plus echipata cu detoate, cu parpalacul meu negru de piele, cu bocancii dde armata in picioare aratam ca o Monix adevarata. Fara haina, aratam surprinzator in fusta verde sport si bluza verde cu vesta pe gat in carouri rosii cu albastru. Tin sa mentionez ca si bluza era tot pe gat. Deci mi-a fost cald la gaturi. La ambele vreau sa zic. Pe urma am tras in cetate un fum de la Vlad, ca sa-mi amintesc ca n-are haz sa fumezi. mi-a putit gura a fum si degetele aijderea. Vreau sa zic ca gura nu-mi mirosea numai a fum simplu, neeee, pai cum se poate? Mai mirosea si a pizza "mexicana" extraiute, cu ketchup iute pe langa. Fusta purta mandra drept in zona mea inghinala dovada ca am fost la pizzeria Sole. Iar cei presenti pot depune marturie la ce am injurat eu. Si pot sa aprobe ca sunt nebuna. Cu diploma. In puii mei, eu doar am facut ce mi-a traznit prin cap, atunci cand m-am dus la baie si am incercat sa usuc pata cu uscatorul de maini, tragandu-mi poalele-n cap ca sa ajung la dracia aia.Oricum n-am reusit sa fac mare lucru. Oricum a fost un soc cand m-au vazut toti in fusta, ce mai conta altceva? A fost un soc pentru ca eu nu obisnuiesc sa port fuste, rochii, etc. Mai degraba imbracaminte sport si baieteasca.
Dar, sa fim seriosi, chiar conteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.